Vakantie, maar wanneer dan?

Voor de EHBO-vereniging Assen lijkt vakantie (nog) niet weggelegd. Nog maar net de eerstehulpverlening rondom de TT afgerond of het volgende evenement staat al weer voor de deur. In de achter ons liggende periode zijn wij aanwezig geweest bij de Skate2Daagse, de Drentse Fiets4Daagse en op moment van publiceren van dit bericht zijn leden van de vereniging actief tijdens het Truckstar Festival op het TT Circuit.
Maandag 29 juli start de 49e Internationale Jeugdtour. Een hele week wielrennen voor de jeugd, van een tijdrit, een criterium, een omloop tot een klassieker naar voorbeeld van de Tour de France. Ook hier wordt gestreden om de gele trui.
Vrijdagavond 2 augustus staan leden paraat bij een demonstratie met raceauto’s en motoren langs de Vaart ZZ in Assen. Een heuse Formule 1 bolide maakt zelfs zijn opwachting. Op zaterdag 3 en zondag 4 augustus verzorgt de EHBO vereniging Assen de publiekshulpverlening tijdens de Gamma Racing Days op het TT Ciruit. Topdrukte en dus nog geen tijd voor vakantie.