Nieuw seizoen met vervolglessen

Een paar drukke maanden met allerlei evenementen, waar leden van de vereniging als hulpverlener aan hebben meegewerkt, liggen achter ons. Wanneer we vooruit kijken dan zien we weer een aantal drukke maanden op ons af komen. Naast de ondersteuning bij evenementen staan ook vervolglessen voor de leden op het programma.

Het draaiboek voor de vervolglessen is vóór de zomervakantie gereed gekomen. De lessen staan dit seizoen in het teken van “de fiets”. Dit thema is gekozen omdat wij als vereniging regelmatig met fiets-evenementen in aanraking komen. Denk hierbij aan fietscross, mountainbike wedstrijden en demonstraties, Fiets4Daagse, Jeugdtour, Wielerronde door Drenthe, Wintertriathlon en E-bike demonstraties. Daarnaast komen leden van de vereniging in de privésfeer ook nog al eens in aanraking met fietsongevallen. Kinderen en ouderen zijn daarbij  vaak het slachtoffer. Het gaat overigens bij recreatieve wielrenners ook nog wel eens mis. Kortom een interessant en actueel thema.

Inmiddels zijn de leden allemaal per brief uitgenodigd voor het volgen van één of meer lessen. De vervolglessen worden gehouden in de periode september – december.