Vervolglessen 2012

Wanneer je eenmaal het EHBO-diploma hebt behaald dan is het noodzakelijk de verkregen kennis op peil te houden. Daarom worden er vervolglessen georganiseerd. Door het volgen van deze lessen houdt je bovendien je diploma geldig.

In september start de EHBO-vereniging weer met een nieuwe cyclus van vervolglessen. Alle leden van de vereniging hebben inmiddels hiervoor schriftelijk een uitnodiging ontvangen. In deze brief staan de lesdata en lestijden vermeld. Alle lessen vinden plaats in éénn van de lokalen van het Chr. Scholengemeenschap Vincent van Gogh. Dit laatste met uitzondering van één les (donderdag, overdag) die bij een Univé kantoor wordt verzorgd.

Indien een lid verhinderd is op de aangegeven dag dan is het zaak tijdig een vervangende lesdatum af te spreken. Dit kan door contact op te nemen met het secretariaat. Bij voorkeur via e-mail (secretaris@ehbo-assen.nl). Ook tijdens een les kan, aan de bestuurstafel, een nieuwe datum afgesproken worden. Vanwege het feit dat de lesgroepen een maximum aantal deelnemers niet mag overschrijden is het zonder uitnodiging/afspraak bezoeken van een les, niet gewenst.

De onderwerpen die in een vervolgles behandeld worden alsmede het lesschema zijn te vinden op deze pagina.