Vernieuwde website gelanceerd

Een aantal weken zijn de beheerders bezig geweest met het ombouwen van de website. Vandaag is het moment suprême. De vernieuwde website is om 15:00uur live gegaan. Het oude jasje is vervangen door een nieuwe. De verenigingskleuren blauw, geel en wit komen uiteraard weer terug in het geheel. Er is weer gekozen voor een strakke lay-out. De bekende functionaliteiten zijn ook in de nieuwe website aanwezig. De vaste bezoeker van de website zal het opvallen dat er een verbetering is aangebracht in het menu. Het bleek nogal eens lastig om de gewenste optie aan te klikken. Dit laatste moet met de nieuwe website eenvoudiger zijn.

Verder zal het opvallen dat de nieuwe website een onderdeel “Actueel” bevat. We doen een poging nieuwtjes en wetenswaardigheden te brengen met behulp van deze functionaliteit. Ook de laatste Twitter-berichten van de vereniging worden getoond. Het wordt nog makkelijker om de vereniging te volgen. Naast dit alles is een nieuwsbrief functionaliteit toegevoegd. Leden van de vereniging kunnen zich hiervoor aan- en afmelden.

De vereniging hoopt met de vernieuwde, gemoderniseerde website weer een stap voorwaarts te hebben gemaakt. Tenslotte is de website ook een visitekaartje.