Nog één nachtje slapen…

Nog één nachtje slapen. Dan start voor de EHBO-vereniging Assen de TT-week. Een drukke week waarvoor een kleine honderd eerstehulpverleners in touw zijn. Maandagavond staat er een voorbespreking in de agenda voor de hulpverleners die woensdag-, donderdag- en vrijdagavond actief zijn in de binnenstad van Assen. Dinsdagavond zijn de hulpverleners aan de beurt die donderdag, vrijdag en zaterdag actief zijn met de publiekshulpverlening rond het TT Circuit. Uiteraard is de EHBO-vereniging Assen ook aanwezig bij de neven evenementen. Het concert van Ilse de Lange in de Bonte Wever en het TT Balloon festival nabij het TT Circuit.

Woensdag worden een viertal EHBO posten ingericht in het centrum van Assen. Woensdagavond is er één EHBO-post geopend. De post staat op het Koopmansplein. Donderdagavond komen daar twee posten bij te weten een post aan de Kop van de Vaart en de een EHBO-post op de hoek Noordersingel/Oostersingel. Vrijdagavond wordt nog een vierde EHBO-post geopend en wel in “de Kloosterhof” aan de Brink. Op het circuit is vanaf donderdagmorgen het Medisch Centrum Publiek, onder de hoofdtribune, geopend. Langs het circuit wordt nabij “Stekkenwal” voor het publiek nog een EHBO-post geopend. Vrijdag zijn naast het Medisch Centrum twee EHBO posten langs het circuit geopend. Het gaat in dit geval om de EHBO-posten “Stekkenwal” en “Haarbocht”. Zaterdag zijn naast het Medisch Centrum vanaf een uur of acht een zestal EHBO-posten geopend.

Langs deze weg worden alle hulpverleners heel veel succes toegewenst.