Verenigingsgebouw

RPe-124Het begint er op te lijken. Ons nieuwe verenigingsgebouw. Eind november 2014 is het huurcontract getekend. Zoom-04
Per 1 januari 2015 beschikt de vereniging over de sleutels van het pand. In de tussenliggende periode kregen wij van de verhuurder toestemming om materialen te verhuizen. De opslag bij een verhuisbedrijf kon ontruimd worden. Ook materiaal wat bij leden thuis is opgeborgen kan een nieuw plekje krijgen.

In december maakte de verhuurder het pand verder gereed voor gebruik. Er moest bijvoorbeeld nog een tussenwand geplaatst worden en er moesten nog aanpassingen gedaan worden aan de energievoorziening. In de afgelopen weken is het pand verder ingericht en klaar gemaakt voor gebruik. Een doelstelling was om de EHBO-opleiding waarvoor de start gepland stond op 15 januari, in het nieuwe verenigingsgebouw te organiseren. Dat is gelukt.
Nog niet alles is klaar. Het wachten is bijvoorbeeld nog op een keukenblok met koelkast. Daarnaast wordt nog gekeken naar gordijnen en verdere aankleding. Ook wordt er nog een radiator verplaatst. Het resultaat mag er nu al zijn….

Zoom-26Zoom-22Zoom-27Zoom-25Zoom-24