Onderscheidingen

Tijdens de receptie ter gelegenheid van het 90 jarig jubileum van de EHBO vereniging Assen zijn onze leden Jan Laning en Rolf Pepping benoemd als Lid in de Orde van Oranje-Nassau. Beide heren kregen na een toespraak door de burgemeester van Assen, Marco Out, de versierselen opgespeld die hierbij horen.

‘s-Avonds tijdens de feestavond voor de leden werden nog een aantal leden in het zonnetje gezet. De voorzitter van het District Drenthe, Albert Stevens, mocht verschillende uitvoeringen van de dr C.B. Tilanus jr versierselen opspelden.

Van links naar rechts. Bert Holterman, Jan Laning, Herman Karperien, Caroll Wolff, Willem Brandsma, Hennie Bremer, Eric v.d. Horst, Mirjam Gijsbertsen, Joke Kasemier, Rolf Pepping en Henny Hauschild.
Op de foto ontbreekt Danny van Dorst.