Nog een paar dagen…

Nog een paar dagen wachten en we kunnen een setje sleutels in ontvangst nemen. Vanaf dat moment staat ons nieuw verenigingsgebouw ter beschikking. Niet altijd even zichtbaar maar in de afgelopen maand is er een hoop gebeurt. Eerst overleg naar aanleiding van de uitkomst van de extra Algemene Ledenvergadering en aansluitend een plan van aanpak gemaakt. Vervolgens een actielijst opgesteld. Toen nagedacht over de inrichting van het gebouw, de gewenste inventaris en de andere facilitaire benodigdheden. Dat gaat dan van stoelen en tafels tot stofzuiger en toiletpapier. Ook andere zaken passeren de revue. Zo is bijvoorbeeld al meubilair uitgezocht en besteld. De huur van onze huidige opslag is inmiddels ook opgezegd. Gevolg is natuurlijk dat de opslag ontruimd moet worden. Dit laatste is in de tussentijd al gerealiseerd.

Binnenkort wordt het les-materiaal overgebracht vanaf de huidige instructieruimte naar ons nieuwe pand. Hiermee sluiten wij een periode van ongeveer 40 jaren “Vincent van Gogh College” af. Instructieruimte waar wij in al die jaren met veel plezier gebruik van hebben gemaakt.

Op dit moment is de verhuurder druk doende om het gebouw gereed te krijgen voor oplevering. De laatste loodjes, nog een paar kleine puntjes. Als de voortekenen ons niet bedriegen dan kunnen wij op 15 januari 2015 in ons eigen verenigingsgebouw van start met een nieuwe EHBO-cursus. Aanmelding voor de cursus is overigens nog mogelijk.