Lidmaatschap

Ook u kunt lid worden van de Koninklijke Nederlandse Vereniging EHBO, afdeling Assen. U bent van harte welkom. Voorwaarde is wel dat u in het bezit bent van een geldig EHBO-diploma. Uw diploma moet voldoen aan de eindtermen van Het Oranje Kruis
Aanmelden als lid is mogelijk door in het menu “herhaling” de optie “lid worden” te kiezen. U kunt uw gegevens invullen en uw aanmelding digitaal verzenden. U kunt zich ook aanmelden door een brief te schrijven met vermelding van uw naam, adres, postcode, woonplaats en geboortedatum. Voeg daarnaast een kopie van uw EHBO-diploma bij uw brief. Het diploma dient wel erkend te zijn door het Oranje Kruis. Uw brief kunt u sturen naar het secretariaat.

Bent u in het bezit van een geldig EHBO-diploma? Wilt u daar iets meer mee doen? U kunt zich aanmelden als eerstehulpverlener op het TT Circuit Assen. Het TT Circuit is voortdurend  op zoek naar vrijwilligers. Kies in het menu “Hulpverlening” de optie “TT Circuit Assen” en meldt u zo digitaal aan. Wilt u de internetpagina van het circuit bezoeken? Klik dan op het logo.